FAQ

Wat zit er in het biervriendabonnement?
Elke maand is een verrassing. Je ontvangt sowieso elke maand bier. Verder ontvang je af en toe ook andere leuke DAVO merch. Daarnaast krijg je exclusieve kortingen in onze proeflokalen en 10% korting in de webshop. Tot slot ben je verzekerd van onze specials.
Wanneer is de betaling?
De eerste keer wordt het eerste maandbedrag van je rekening afgehaald om je rekening te verifiëren. Daarna gaat elke incasso de eerste van de maand van je rekening af.
Wanneer ontvang ik ‘m?
We versturen alle pakketten in het begin van de eerste week van de nieuwe maand. Als je buiten ons bezorggebied woont ontvang je een track and trace. Binnen ons bezorggebied kun je hier de bezorgdagen bekijken. Je ontvangt je pakket sowieso in de eerste week van de maand.
Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Om je abonnement te wijzigen kun je een mail sturen naar shop@davobieren.nl. Iemand van ons team helpt je graag verder. Je kunt hier terecht voor het bijwerken van factuurgegevens, wijzigen van factuur- of verzendadressen, overslaan van komende zendingen en het wijzigen van je verzendmethode.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Even helemaal stoppen met Biervriend? Geen probleem! Je kunt in plaats van het lidmaatschap opzeggen ook kiezen voor het pauzeren van jouw box. Stuur een mail naar shop@davobieren.nl met als onderwerp ‘Lidmaatschap opzeggen’ en we zetten het bierabonnement voor je stop. De opzegtermijn is maandelijks en dient voor het eerste van de maand opgezegd te worden.